Skip to content

آخرین مهلت ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی

این آزمون سالانه دو مرتبه یکبار در شهریور و بار دوم اسفند ماه هر سال برگزار می‌گردد. پیش از این آزمون پیش‌کارورزی به صورت سراسری برگزار می‌گردید. اما از سال ۹۳ به بعد امام دانشگاه‌های علوم شکی کشور به صورت ۱۰ قطب برای این آزمون در نظر گرفته شدند. هر قطب دارای یکسری مرکز و یک دانشگاه مادر است. دانشگاه مادر مسول طرح سوالات آزمون و گزینش است. تعداد سوالات معمولا ۲۲۵ عدد و به صورت تستی است.

پس از مطالعه ادامه این خبر جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص کلیک کنید.

داوطلبان تحصیل کرده در خارج و داخل کشور تا ۲۶ بهمن ماه فرصت دارند تا در آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی ثبت نام کنند.

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده‌اند، لازم است قبل از ثبت نام در آزمون، از طریق سایت http://epay.sanjeshp.ir مبلغ یک میلیون ریال را به صورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت نمایند.

لازم است تا این داوطلبان با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه در سایت مذکور و با همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی به حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی (دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، زنجان، کرمان، مازندران، مشهد و همدان) مراجعه کنند.

ثبت نام این دسته از داوطلبان به صورت مشروط است. صدور کارت ورودبه جلسه آزمون منوط به تأیید مرکز خدمات آموزشی خواهد بود.

داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور نیز جهت ثبت نام می‌توانند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی میان دوره مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیک‌ترین مرکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

تمامی داوطلبان می‌توانند تا روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۹۶ با مراجعه به سایت «مرکز سنجش آموزش پزشکی» نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

شصت و یکمین دوره امتحان پیش کارورزی، پنجاه و هشتمین دوره امتحان جامع علوم پایه پزشکی، چهل و هشتمین دوره امتحان جامع علوم پایه دندانپزشکی و چهل و نهمین دوره امتحان جامع علوم پایه داروسازی در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶ برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا