Skip to content

آزمون کارشناسی ارشد سال جاری به تعویق افتاد.

مطابق تصمیم شورای سنجش و پذیرش، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال جاری به تعویق افتاد. در تاریخ‌های ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه سال ۹۸برگزار خواهد گردید.

تعویق آزمون کارشناسی ارشد

مطابق تصمیم صبح امروز شورای سنجش و پذیرش، آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال جاری به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور و عدم آمادگی داوطلبان با حدود ۷ هفته تأخیر و در روزهای پنج‌شنبه ۲۳ و جمعه ۲۴ خرداد ماه سال جاری در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد.

این تصمیم در حالیست که جلسه امروز شورای سنجش و پذیرش اخذ شد. بیش از این سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای با تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ مخالفت و اعلام کرده بود. نظر به اینکه فرآیند اجرایی آزمون ذکر شده، طولانی بوده و میبایست به نحوی برنامه‌ریزی شود؛ نتایج نهایی در اوایل شهریورماه اعلام شود، لذا آزمون مطابق برنامه‌زمان‌بندی اعلام شده قبلی در روزهای پنج‌شنبه ۹۸/۰۲/۰۵ و جمعه ۹۸/۰۲/۰۶ برگزار خواهد شد. اطلاعیه این سازمان در خصوص حوزه‌های برگزاری، تاریخ و نحوه توزیع کارت در روز دوشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتشارخواهد یافت.

همچنین سازمان سنجش در آخرین اطلاعیه خود اشاره کرده بود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان از زمان وقوع سیل، پیگیر ارائه تسهیلات یا اختصاص سهمیه مشابه زلزله‌زدگان از مراجع ذی‌صلاح برای داوطلبانی که آسیب مستقیم دیده‌اند، به محض حصول نتیجه جزئیات آن در دفترچه انتخاب رشته به استحضار داوطلبان خواهد رسید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا