Skip to content

فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد: فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی است. مشاور عالی سازمان سنجش کشور در ادامه گفت: مهلت ثبت‌نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۷ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه پایان می‌پذیرد و تمدید نخواهد‌شد.

آخرین مهلت ثبت‌نام

توکلی افزود: پیرو اطلاعیه اصلاًحی یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه و با توجه به درخواست برخی دستگاه‌های اجرایی، سری دوم اصلاًحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام از، بعدازظهر شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

ثبت‌نام در آزمون استخدامی

ویرایش اطلاعات تا فرداتوکلی خاطرنشان کرد: کلیه متقاضیانی که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند با توجه به توضیحات اعلام شده در اصلاًحات نسبت به ویرایش اطلاعات خود تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ اقدام نمایند.

وی یادآوری کرد: هم چنین متقاضیانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده اند نیز می‌توانند با توجه به اصلاًحات و دفترچه راهنمای ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ در این آزمون ثبت‌نام نمایند.

فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامیوی در ادامه تاکید کرد: مهلت ثبت‌نام در این آزمون روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ پایان می‌پذیرد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد‌شد.

حسین توکلی در پایان خاطرنشان کرد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۷ در روز ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۱۳۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان استخدام می‌توانند پرینت آن را تهیه نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا