Skip to content
آزمون سراسری

انتشار اصلاحیه دوم انتخاب رشته کنکور سراسری

اصلاحیه دوم انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر شد. رشته‌ محل‌های جدید و اصلاحیه سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ منتشر شد.

اصلاحیه دوم انتخاب رشته کنکور

داوطلبان و متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ مردادماه فرصت انتخاب رشته دارند.

بر اساس مصوبه دهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ مرحله تکمیل ظرفیت وجود ندارد و داوطلبان باید دقت لازم در انتخاب رشته خود داشته باشند.

انتشار اصلاحیه دوم انتخاب رشته کنکور سراسری

داوطلبان مجاز کنکور ۱۳۹۷ که متقاضی انتخاب رشته هستند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش با مطالعه اصلاًحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه‌ سری اول، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان و متقاضیان برای تکمیل و درج کد رشته‌ محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته می‌توانند تا پایان روز دوشنبه ۲۲ مردادماه ۱۳۹۷ اقدام نمایند. مهلت ذکر شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

داوطلبانی که پیش از این فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کرده‌اند و رسید انتخاب رشته ۱۵ رقمی دریافت کرده‌اند نیز، در صورت تمایل و با توجه به مندرجات اصلاحیه‌های منتشر شده می‌توانند نسبت به اصلاًح و ویرایش اولویت‌ های انتخابی خود تا ۲۲ مردادماه اقدام کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا