Skip to content
تسکل های دانشجویی در دانشگاه آزاد

تنوع‌بخشی به تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد

حجت‌الله ذاکر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، امروز در نشست خبری در کتابخانه مرکزی این دانشگاه اظهار داشت: برنامه داریم دانشجویان را به فعالیت در تشکل‌های دانشجویی سوق دهیم تا در این زمینه به تنوع تشکل‌ها دست یابیم.

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه‌های دولتی از تنوع تشکل‌های دانشجویی برخوردار نیست. تلاش می‌کنیم که این دانشگاه نیز از این تنوع برخوردار شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: برنامه داریم در حوزه تشکل‌های دانشجویی از تصدی‌گری‌های صِرف خارج شده و بخشی از فعالیت‌ها را به دانشجویان واگذار کنیم. همچنین برنامه داریم به تشکل‌های دانشجویی اهمیت بیش‌تری دهیم و از پتانسیل آن‌ها در اتاق‌های فکر استفاده کنیم.

ذاکر در ادامه گفت: اکنون در این واحد دانشگاهی، دو تشکل دانشجویی و هفت کانون دانشجویی فعال است. همچنین یک تشکل در حوزه کارکنان و سه تشکل در حوزه اساتید داریم.

وی بیان کرد: مهمترین اولویت ما در حوزه دانشجویی، دقت، کیفیت و تسریع در انجام امور است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: همچنین در حوزه فرهنگی نیز سعی داریم برنامه‌ها به شکلی اثربخش تدوین شود و اگر برنامه‌ای این قابلیت را نداشته باشد، سعی می‌کنیم که آن را اجرا نکنیم. در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، برنامه‌ها را به نحوی طراحی می‌کنیم که انواع سلیقه‌ها بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه، برگزاری جشن‌ها است که با یک الگوی شرعی و اخلاقی با هدف ارتقای نشاط و شادی برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا