Skip to content

دلیل افزایش هزینه اعزام عتبات دانشجویی

به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر، علت گران شدن هزینه اعزام به عتبات است و قیمت گذاری‌ها بر اساس نوسانات قیمت ارز متغیر خواهد بود.

دلیل افزایش هزینه اعزام عتبات دانشجویی

وی گفت: قیمت دلار طی روزهای اخیر افزایش داشته است و چون هزینه‌های جاری در کشور عراق با دلار انجام می‌شود، این افزایش بر قیمت عتبات هم تاثیر گذاشته است.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائران دانشگاهی هزینه سفر خود را با ورود به درگاه پرداخت هزینه سفر سازمان حج و زیارت به حساب شرکت شمسا واریز می‌کنند.

وی افزود: نرخ نهایی سفر به عتبات توسط سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا تعیین و به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ابلاغ می‌شود و ستاد هیچ نقشی در نرخ‌گذاری عتبات ندارد.

زارع ادامه داد: زائران دانشگاهی که هزینه عتبات را قبلا پرداخت کرده‌ باشند، برای سفر به عتبات هزینه جدیدی واریز نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه قیمت بلیط رفت و برگشت در ایام تعطیلات نوروزی گران است و بر اساس تصمیم سازمان حج و زیارت، هزینه اعزام زائران به عتبات در این ایام افزایش خواهد یافت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا