Skip to content

مهلت شرکت در جشنواره « سیمرغ » فرهنگی وزارت بهداشت، تمدید شد

مهلت ثبت نام در سامانه نهمین جشنواره « سیمرغ » توسط دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت  برای دومین بار تمدید شد.

 به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، دبیرخانه جشنواره به منظور ایجاد فرصت برای شرکت مخاطبینی که تا کنون موفق به ثبت‌نام در «جشنواره بین‌المللی سیمرغ » نشدند، مهلت شرکت در این جشنواره را تا پایان بهمن ماه تمدید کرد.

دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی فرصت دارند تا حداکثر ۲۷ بهمن ماه سال ۹۶ در این جشنواره ثبت نام و تا ۲۸ بهمن ماه نیز فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه‌های دانشگاهی جشنواره تحویل دهند.

دانشجویان دانشگاه‌های غیر علوم پزشکی (در سراسر کشور) حداکثر تا ۲۷ بهمن فرصت ثبت نام داردند و باید تا تاریخ حداکثر ۳۰  بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره در تهران ارسال کنند.

لازم به ذکر است، آثاری که بعد از مهلت مذکور ثبت نام شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

این جشنواره با موضوع «فرهنگ سلامت» در بخش آزاد ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور، بخش فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی کشور و بخش بین‌الملل ویژه دانشجویان سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره www.festivalf.ir مراجعه داشته باشند.

جشنواره بین‌المللی سیمرغ که نامش برگرفته از سیمرغ افسانه‌ای در ادبیات ایران به عنوان «مرغ درمانگر» و نماد جدید جامعه پزشکی است در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، بهار ۱۳۹۷در شهر تهران برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا