Skip to content

کلینیک خدمات دهی مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز به کار کرد.

Related image

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نخستین کلینیک خدمات‌ دهی مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور دکتر کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و دکتر شهنام عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه شروع به کار کرد.

کلینیک خدمات دهی مشاوره و سلامت روان

این کلینیک به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و با همکاری معاونت امور بهداشتی دانشگاه افتتاح شده، خدمات مشاوره و سلامت روان را ارائه می‌کند.

افتتاح کلینیک خدمات دهی مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح این کلینیک را اقدامی مهم و شروعی برای ارائه خدمات گسترده‌تر به دانشگاهیان و عامه مردم برشمرد و اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این مرکز شاهد تعالی خدمات روان درمانی و مشاوره در کلیه سطوح دانشگاه باشیم.

دکتر کدخدازاده بیان کرد: این مرکز در فاز اول به دانشجویان، در فاز دوم به همکاران دانشگاه و در فاز گسترده‌تر به عموم مردم منطقه خدمت ارائه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: با افتتاح این کلینیک، امکان ارائه خدمات هر چه با کیفیت‌تر در خارج از ساعات اداری و تحصیلی فراهم شده است. همچنین با توجه به موقعیت مکانی این مرکز دسترسی دانشگاهیان به خدمات مرتبط آسانترمی‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: سرویس دهی مطلوب در این حوزه، سلامت روان و کیفیت زندگی بهتری را در پی خواهد داشت که ما با هدف تحقق این شعار گام بر می‌داریم.

دکتر شهنام عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از همکاری این معاونت در جهت رفع نیازهای سخت‌افزاری این حوزه خبر داد.

در ادامه مراسم نوری رئیس مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان داشت: این مرکز با هدف بهره‌وری و استفاده از ظرفیت‌های موجود، ارائه خدمات روان درمانی و مشاوره روانشناختی، ارتقای سطح سلامت روانی، اجتماعی و معنوی در یک مجموعه راه‌اندازی شد.

همچنین افزود: این مجموعه در حال حاضر به دانشجویان دانشگاه خدمات روان درمانی و مشاوره را به صورت رایگان ارائه می‌دهد، در ماه‌های آینده این خدمات به کارمندان و خانواده‌های آنها نیز با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه ارائه می‌شود.

نوری گفت: در مرکز خدمات دهی نظیر مشاوره و روان درمانی فردی (اضطراب، افسردگی، وسواس، کمرویی، پرخاشگری، مشکلات شخصیت و…)، مشاوره خانواده و زوج درمانی(مشاوره پیش از ازدواج، مهارت‌های زناشویی، شکست عاطفی، طلاق و…)، مشاوره کودک و نوجوان (فرزند پروری، پرخاشگری نوجوان، کمرویی، مشاوره تحصیلی و شغلی) و مشکلاتی مانند وابستگی به مواد مخدر، ناکامی، بحران در زندگی و تجربه استرس شدید ارائه می‌شود.

رئیس مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مراجعان نیازمند خدمات تخصصی روان درمانی، مشاوره و آموزش روانشناختی از طریق ثبت نام و پرداخت هزینه به صورت الکترونیک پذیرش خواهند شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا