Skip to content
آغاز فرآیند عضوگیری

آغاز فرآیند عضوگیری سازمان جهاد دانشگاهی

آغاز فرآیند عضوگیری شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی؛
سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی همزمان با شروع سال تحصیلی شعب جهاد دانشگاهی در سراسر کشور اقدام به جذب عضو در این سازمان انجام می‌دهد.

سازمان جهاد دانشگاهی

شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با هدف ساماندهی بهتر و توسعه مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در حوزه‌های اندیشه‌ای، زیست محیطی، اجتماعی، کارآفرینی، سیاسی، کتاب و کتاب‌خوانی و فرهنگ و هنر گردشگری، علمی، صنفی، فوق برنامه و غیره در جهت تقویت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در جامعه و به خصوص در نسل جوان و دانشجویان دانشگاه‎ها و با هدف ایجاد زمینه شکوفایی و اعتلای استعدادهای دانشجویان و ارتقای همکاری و مشارکت آنان در زمینه‌های بیان شده در قالب گروه‌های متنوع دانشجویی، هر ساله در سراسر کشور اقدام به عضو گیری دانشجویان می‌نماید.

عضویت در سازمان جهاد دانشگاهی کشور امکان همکاری بین دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور به صورت مشترک فراهم کرده است.

مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی را خارج از دانشگاه و مطابق نیازها و امکانات برنامه‌ریزی و اجرا نمایند.

دانشجویان در صورت عضویت ضمن استفاده از برنامه‌ها و مجموعه فعالیت‌های ذکر شده است، می‌توانند دنسبت به راه‌اندازی کانون‌ها و گروه‌های دانشجویی با یکدیگر در تعامل باشند.
دانشجویان در صورت مراجعه به شبکه دانشجویان سدا به آدرس www.studentcity.ir و یا دفاتر شعب سازمان دانشجویان جهد دانشگاهی خود اقدام به ثبت نام نمایند.

دانشجویان در صورت عضویت ضمن استفاده از برنامه‌ها و مجموعه فعالیت‌های مذکور می­ توانند نسبت به راه‌اندازی کانون‌ها و گروه‌های دانشجویی با یکدیگر ذیل شُعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی دراستان‌ها اقدام کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا