Skip to content
اخبار آزمون کارشناسی ارشد

آمار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در مهلت مجدد ثبت‌نام اعلام گردید

مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد

در مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ که روز ۱ اسفند ماه ۹۷ به پایان رسید، بیش از ۱۴۸ هزار داوطلب ثبت‌ نام کردند.

مطابق برنامه زمانی اعلام شده سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان متقاضی در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی، دانشجویی کشور می‌توانستند از روز ۲۸ بهمن ماه ۹۷ نسبت به ثبت‌ نام خو اقدام و در صورت نیاز آن را ویرایش نمایند. که این مهلت روز چهارشنبه ۱ اسفند ماه ۹۷ به پایان رسید.

آمار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبانی که در مدت زمان مقرر یعنی ۱۶ آذر تا ۲۵ آذر ماه ۹۷ موفق به ثبت‌ نام نشده بودند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱اسفند ماه ۹۷ مهلت ثبت نام در آزمون را داشتند. همچنین پیش از این در موعد مقرر ۱۶ آذرتا ۲۵ آذر ماه ۹۷ تعداد ۴۵۷ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ثبت نام کرده بودند.

همچنین اطلاعات ثبت‌ نام داوطلبان نیز بر روی پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان به ادرس www.sanjesh.org قرار گرفته بود و می‌توانستند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. بر اساس آمار اولیه سازمان در فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ تعداد ۱۴۸ هزار و ۴۳۱ نفر در آزمون ارشد ثبت نام کردند.

آزمون کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی وغیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، همزمان با بیست و چهارمین المپیاد علمی، دانشجویی کشور در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا