Skip to content
اجرای دوره مشترک آموزشی بین دو دانشگاه ایران و هلند

اجرای دوره مشترک آموزشی بین دو دانشگاه ایران و هلند

اجرای دوره مشترک آموزشی بین دو دانشگاه ایران و هلند برگزار خواهد شد.
دوره در عرصه صنعت ریلی بین دو دانشگاه علم و صنعت و دلفت هلند در همین ماه برگزار خواهد شد.

اجرای دوره مشترک آموزشی

دوره‌های آموزشی در حوزه تخصصی ریل توسط دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه صنعتی دلفت هلند در جهت و سوی سیاست‌های دانشگاه این دوره اجرا خواهد شد.
شایان ذکر است سیاست دانشگاه مبنی بر توسعه تعاملات بین‌المللی در زمینه صنعت ریلی از تاریخ ۱۸ آبان ماه تا ۶ آذر ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

 «طراحی کاربردی شبکه حمل و نقل، زمانبندی و مدیریت ترافیک در راه آهن سراسری»؛  توسط پروفسور اینگو هانسن، «سیاست گذاری، تدوین روش ها و مدیریت عالی در صنعت ریلی»؛  توسط پروفسور اینگو هانسن، «کارآفرینی پیشرفته در صنعت ریلی»؛ پنجشنبه با کمک دکتر پارسانژاد،‌  «آینده پژوهی در صنعت ریلی» یکشنبه دکتر بنیادی،  «طراحی شبکه حمل و نقل عمومی درون شهری: برنامه‌ریزی عملیاتی، زمانبندی و کنترل ترافیک» توسط پروفسور اینگو هانسن، «علم سنجی و روش تحقیق»  توسط دکتر بنیادی و «روش های موثر در تدوین، نگارش و انتشار مقالات تخصصی» توسط پروفسور اینگو هانسن ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است طبق اعلامی که دانشگاه علم و صنعت داشته علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از از دوره‌ آموزشی ذکر شده بادبیرخانه دوره‌ها برای ثبت نام به لینک وارد شوید.

* rst.iust.ac.ir

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا