Skip to content

ثبت‌نام ۳۲۲ هزارنفر در آزمون استخدامی

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور از ثبت‌نام ۳۲۲ هزارنفر در آزمون استخدامی خبر داد. مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره آمار ثبت‌نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۷ گفت: بیش از ۳۲۲ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌ اند.

۳۲۲ هزارنفر در آزمون استخدامی

322 هزارنفر در آزمون استخدامی

توکلی در ادامه یادآور شد: کلیه متقاضیانی که ثبت نام کرده اند با توجه به توضیحات اعلام شده در اصلاًحات نسبت به ویرایش اطلاعات خود تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۷ اقدام کردند.

میزان ظرفیت جذب در پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۱۳۹۷وی با اشاره به میزان ظرفیت جذب در پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۷ گفت: مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی استخدام می‌شوند و تا ساعت ۱۴ امروز ۳۱ اردیبهشت‌ماه تعداد ۳۲۲ هزار و ۹۴۳ داوطلب در این آزمون ثبت‌ نام کرده‌اند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۷ در روز ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۱۳۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند پرینت آن را تهیه نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا