Skip to content
استخدام اعضا هیأت علمی

استخدام۶۰۰۰ نفر اعضا هیأت علمی

مدیر کل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم اعلام کرد: مجوز استخدام ۶۰۰۰ نفر برای هیأت علمی را دریافت کرده‌ایم.

ایشان اعلام کرد: از بین این تعداد افراد ۴۰۰۰ مجوز به اساتیدی داده می‌شود، که در دانشگاه‌ها سابقه تدریس زیادی دارند و هنوزکد شناسه تدریس دارند و شامل کد شناسه استخدامی نیستند.

اباصلت خراسانی در سومین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی منطقه یک که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد،اعلام کرد: ساماندهی نیروهای انسانی و تامین نیرواز دانشگاه‌ها یکی از راه‌های رفع نیاز ما به اعضا هیأت علمی است.ایشان افزود: وزارت علوم هم از جابه جایی افراد در دانشگاه‌هایی که نیازمند جذب نیرو هستند استقبال کرد.

وی خاطر نشان کرد:از۶۰۰۰ کد شناسه دریافتی ما ۴۰۰۰ به افرادی تعلق گرفت که سابقه طولانی تدریس داشتند.

خراسانی تاکید کرد: ارتقا مدیریت سبز در دانشگاه‌ها جزء لزومات است. و بار اصلی این مسئولیت بردوش ادارات پشتیبانی دانشگاه‌هاست. باید تلاش خود را برای توسعه فضای سبز و صرفه جویی در مصرف انرژی و کاغذ افزایش دهیم.

مدیر کل اداری و پشتیبانی وزارت علوم بیان کرد:آموزش، لازمه ارتقا نیروی انسانی است و در پیشرفته‌ترین دانشگاه‌های دنیا هم آموزش‌هایی برای نیروهایشان در نظر می‌گیرند. بنابراین باید برای تناسب شغلی آموزش‌های لازم در آن حوزه به افراد بدهیم.

روابط عمومی دانشگاه پیام نوراعلام کرد: خراسانی در ادامه صحبت هایش تصریح کرد،دانشگاه‌ها باید با همکاری و هم‌افزایی بیشتر، امکان ارائه آموزش‌ها را به افراد با توجه به تخصص و رشته‌های آن دانشگاه به نیروها آموزش دهد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا