Skip to content
اعطای تسهیلات بانکی

اعطای تسهیلات بانکی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

فراخوان جذب هیات‌علمی دانشگاه آزاد

مدیر کل امور مالی دانشگاه آزاد،  فرزاد ناظمی گفت: بخشنامه پرداخت تسهیلات توسط یکی از بانک‌ها برای کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد. وی ادامه داد: با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده بین دانشگاه آزاد و بانک مذکور، واحدهای دانشگاهی می‌توانند زین پس نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنن و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با سهولت بیشتری این تسهیلات را دریافت نمایند.

وی تاکید کرد: دانشگاه در موردوت صرفاً به عنوان معرف عمل کرده  و تعهدات لازم، جهت بازپرداخت تسهیلات اعطایی در چارچوب این بخشنامه توسط خود بانک عامل از متقاضیان اخذ خواهد شد.

جزئیات دریافت وام برای کارکنان و اعضای هیئت علمی

مدیرکل امور مالی، تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص جزئیات تسهیلات کارکنان و اعضای هیات علمی، گفت: کارکنان رسمی حداکثر تا مبلغ ۴۰ میلیون، کارکنان قراردادی حداکثر تا مبلغ ۲۰ میلیون، اعضای هیات علمی تمام وقت حداکثر تا مبلغ ۶۰ میلیون  و اعضای هیات علمی نیمه وقت حداکثر تا مبلغ ۳۰ میلیون می‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

وی افزود: برای دریافت تسهیلات کارکنان ضمانت دو نفر از کارکنان رسمی یا اعضای هیات علمی دانشگاه الزامی است. همچنین برای دریافت تسهیلات اعضای هیات علمی نیز ضمانت دو نفر از اعضای هیات علمی رسمی دانشگاه الزامی است.

جزئیات دریافت وام برای دانشجوبان

 در ادامه ناظمی در خصوص تسهیلات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، بیان کرد: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه، بر اساس مفاد تفاهم‌نامه منعقده می‌توانند مطابق با سهمیه تعیین شده علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد، از تسهیلات بانکی که به عنوان کمک هزینه شهریه تحصیلی دانشجویان بوده و به حساب واحد دانشگاهی مربوطه نیز واریز می‌شود بهره مند شوند.

مدیرکل امور مالی،با بیان اینکه دانشگاه آزاد صرفاً به عنوان معرف این اعضا عمل می‌کند و تمام مراحل اعم از تکمیل پرونده، افتتاح حساب و ارائه تضمین مربوطه باید توسط دانشجوی واجد شرایط انجام شود، گفت: دانشجویان مقطع دکتری حداکثر تا مبلغ ۱۰ میلیون، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد حداکثر تا مبلغ ۵ میلیون  و دانشجویان مقطع کارشناسی حداکثر تا مبلغ ۲.۵ میلیون  میتواند از این تسهیلات استفاده کنند.

نکته:

وی در ادامه نبز  افزود: با توجه به محدودیت جهت معرفی دانشجویان، هر دانشجو در طول تحصیل فقط یکبار می‌توانند از تسهیلات فوق استفاده کند.

لازم به ذکر است، پیرو توافق با بانک مذکور، پرداخت وام‌ها در تمامی استان‌ها قابل انجام بوده و کارکنان و اعضای هیات علمی به سهولت می‌توانند وام های مورد نیاز را از استان محل اقامت خود دریافت کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا