Skip to content
آزمون تافل

اعلام قیمت آزمون‌های تافل و GRE در سازمان سنجش آموزش کشور

قیمت آزمون‌های تافل و فروش مرحله دوم ووچر آزمون زبان‌های بین‌المللی تافل و GRE در روز ۳۰ خرداد ماه راس ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. بنابراین داوطلبین می‌توانند برای دریافت به سایت سازمان سنجش آزمون کشوری در لینک آزمون‌های بین‌المللی ووچر را تهیه نمایید.

شایان ذکر است که زمان تعیین شده جهت فروش ووچر آزمون زبان‌های بین‌المللی تافل غیر قابل تغییر است. متقاضیان باید در روز و ساعت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

قیمت آزمون‌های تافلآزمون TOEFL

قیمت تمام شده فروش هر ووچر تافل با احتساب کلیه هزینه‌های متعلقه بیست و هشت میلیون و پانصد هزار ریال و قیمت فروش ووچر GRE نیز برابر بیست و شش میلیون و پانصد هزار ریال است.
ظرفیت ثبت نام در این آزمون بین‌المللی محدود است. این آزمون هر ساله در چند کلان شهر ایران برگزار می‌شود. شهرهای محل برگزاری آزمون زبان بین‌الملل تافل تهران، اصفهان، شیراز، ارومیه و آمل است.

آزمون تافل

آزمون زبان‌های بین‌المللی تافل از جمله معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است. از برترین مزایای این آزمون گستردگی و قابل پذیرش بودن آن در اکثر مراکز علمی جهان است. قیمت آزمون تافل در روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ماه اعلام خواهد شد. ووچر مورد نظر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

شایان ذکر است دارا بودن مدارک معتبر زبان از جمله تافل برای داوطلبان ورود به مقطع دکتری امتیاز مثبت محسوب شده و برای شرکت در آزمون جامع این دوره، شرط لازم است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا