Skip to content
اعلام نرخ گروه‌های غذایی

اعلام نرخ گروه‌های غذایی دانشگاه علامه طباطبایی

اعلام نرخ گروه‌های غذایی دانشگاه علامه طباطبایی، با توجه به افزایش سطح استانداردها در کیفیت غذایی و همچنین سرویس حمل و نقل دانشجویان، معاون دانشجویی دانشگاه گفت:
با فشارهای موجود اقتصادی در کشور با توجه به مخارجی که دانشگاه‌ها دارند. در شش ماهه اول سال بودجه تخصیصی را دریافت نکردیم.
طبیعی است که روند را برای اجرای برنامه را دشوار کند.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد:
با این وضعیت موجود مدیریت دانشگاه تصمیم بر آن دارد که با تعیین و تامین امکانات لازم از طریق منابع مختلف دیگر و یا به صورت تعهدی شرایط را فراهم سازد.
نباید در روند ادامه تحصیل دانشجویان خللی رخ دهد.

دکتر لطیفی در ادامه بیان کرد: تابستان سال جاری به منظور ارائه مطلوب خدمات مورد نیاز خوابگاه دانشجویان گنجایش در حدود هشتصد نفری را کاملاً مورد نوسازی قرار دادیم.

افزایش سطح استاندارد غذا

دکتر لطیفی در این شرایط بخش تغذیه و ایاب و ذهاب دانشجویان یکی از این بخش‌ها را شامل می‌شود، بیان داشت:
در زمینه تامین غذای دانشگاه سعی بر داشتیم که بهترین مواد را تهیه نماییم.
تلاش بر آن داشتیم که مواد خوراکی که در اختیار دانشجویان قرار می‌دهیم بهترین کیفیت و استاندارد را داشته باشد.

سرویس حمل و نقل

شایان ذکر است که باید در حوزه ایاب و ذهاب را نیز شامل می‌شود. تاکید بر آن است که سرویس‌های حمل و نقل متناسب با نیاز دانشجویان و در دسترس آن‌ها باشد.

افزایش ۱۰ درصدی شهریه خوابگاه‌ها

دکتر لطیفی از افزایش ۱۴ درصدی نرخ خوابگاه‌ها خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رفاه حال دانشجویان نرخ افزایش شهریه را از ۱۴ درصد به ۱۰ درصد کاهش دادیم.

اعلام نرخ گروه‌های غذایی

با توجه به وجود ۳ گروه غذایی در دانشگاه که شامل: گروه غذایی کم هزینه، متوسط و پر هزینه و میانگین افزایش قیمت را از ۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان خبر داده شد.

در این افزایش قیمت‌ها، گروه کم هزینه ۱۲۰۰ تومان متوسط ۱۷۰۰ وگروه پر هزینه ۲۰۰۰ تومان در نتیجه میانگین قیمتی حدود ۱۶۰۰ تومان است. 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا