Skip to content

افتتاح دو پروژه‌ مرکز بهداشت و درمان فرهیختگان و رستوران مکمل دانشجویی دائنشگاه بیرجند با حضور دکتر صدیقی

افتتاح دو پروژه‌ مرکز بهداشت و درمان فرهیختگان و رستوران مکمل دانشجویی دائنشگاه بیرجند با حضور دکتر صدیقی انجام خواهد گرفت.
دکتر مجتبی صدیقی معاون دانشجویی و رئیس امور دانشجویان وزارت علوم امروز صبح (چهارشنبه اول اسفند ماه ۹۷) پس از استقبال در فرودگاه وارد دانشگاه بیرجند می‌شود تا دو پروژه‌ مرکز بهداشت و درمان فرهیختگان و رستوران مکمل دانشجویی را افتتاح کند، که این مرکز با حضور دکتر مجتبی صدیقی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، به نقل از دانشگاه بیرجند، احداث مرکز بهداشت و درمان “فرهیختگان” دانشگاه بیرجند با زیربنای ۵۹۱ مترمربع و با هزینه ۱۲,۱۰۰ میلیون ریال از سال ۱۳۹۵ شروع شد و در۱ اسفند ماه ۱۳۹۷ احداث و تجهیز این مرکز به پایان رسید.

اعتبار هزینه ‌های شده برای مرکز بهداشت و درمان

  • ۸,۵۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی و اختصاصی
  • ۳,۶۰۰ میلیون ریال از طریق کمک خیرین است.

افتتاح پروژه دوم دانشگاه بیرجند رستوران مکمل دانشجویی است که با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳,۵۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی و اعتبارات داخلی دانشگاه بیرجند به بهره‌برداری رسید.

دکتر صدیقی در سفر یک‌ روزه خود به خراسان جنوبی ضمن نشست با دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند، بزرگمهر قائنات و دانشگاه صنعتی بیرجند، پروژه‌های دانشجویی دانشگاه بزرگمهر قائنات و دانشگاه صنعتی بیرجند را نیز افتتاح خواهد کرد.
از دیگر برنامه‌های دکتر صدیقی در سفر به بیرجند می‌توان به جلسه بررسی وضعیت آموزش عالی در استان خراسان جنوبی که با حضور رؤسای دانشگاه‌ها ومؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود، اشاره کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا