Skip to content

افتتاح نمایشگاه آوای رنگ واحساس در برج میلاد تهران

نمایشگاه آوای رنگ و احساس

نمایشگاه آوای رنگ و احساس با هدف حضور هنرمندان هنرهای تجسمی از سراسر کشور است. هنرهای تجسمی از یادمان ملی ایرانیان برای آن است تا هنر مرز و بوم کشور را بیش از پیش برای گردشگران و بازدیدکنندگان بین‌المللی معرفی شود.

افتتاح نمایشگاه آوای رنگ واحساس

نمایشگاه آثار هنری مختلفی از هنرمندان به نمایش در می‌آید؛ از جمله:

  • نقاش
  • هنرهای دستی
  • عکاسی
  • نقاشی خط

شایان ذکر است که این نمایشگاه تا تاریخ ششم تیرماه بر پاست و علاقه‌مندان به آثار هنری می‌توانند از ساعت ۱۳ تا ۲۰ در گالری شرقی برج میلاد بازدید نمایند.

نمایشگاه با آغاز روزهای گرم تابستان در گالری شرقی برج میلاد و حضور هنرمندان آثار تولید شده افتتاح شده است.

آوای احساس و رنگ

هنرمند پاوه‌ای با پذیرش دو اثر هنری به عنوان استاد در میان ۱۰۴ نقاش کشور برای حضور در نمایشگاه برج میلاد تهران دعوت گردید. نمایشگاه آوای رنگ و احساس از بزرگترین نمایشگاه‌های داخلی نقاشی است؛ در صورت پذیرفته شدن، آثار به خارج از کشور نیز ارسال می‌شود.

دیاکو قادری هنرمندی که اهل روستای شوشمی شهرستان پاوه است. قادری در خانواده‌ای که علاقه چندانی به هنر نداشتند، بزرگ شده است.

هنرمند کشور اعلام می‌کند: شاید تفاوت چهره‌ی من در بین خانواده‌ام باعث تفاوت نگرش من شده است. زمان کودکیم را به خاطر دارم که هر زمان مادرم از من می‌خواست لالایی بگوید تا من بخوابم، از مادرم می‌خواستم برایم نقاشی بکشد. حس عجیبی که در تماشای دنیای اطرافم داشتم را مجبور بودم بر روی کاغذ بیان کنم.

اولین نمایشگاه این هنرمند در شهر مازندران در حمایت از استاد جوزف نوریان در سال ۱۳۸۷ بر پا شد. از دیگر سوابق هنری دیاکو در سال ۱۳۸۹ می‌توان به برپایی نمایشگاه گروهی در شهر کرمانشاه کتابخانه بزرگ بعثت اشاره کرد.

فرخوان آوای رنگ و احساس برای هنرهای تجسمی، « نقاشی، طراحی، نقاشی خط، حجم، آبرنگ، دیجیتال آرت اعطای گواهی معتبر از سازمان فرهنگی هنری است. آخرین مهلت ثبت نام در برای این نمایشگاه تا تاریخ ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۸ بوده است. زمان برگزاری این نمایشگاه از اول تیر ماه تا ششم تیر ماه ۹۷ است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا