Skip to content

انتشار ۲ هزار کتاب جدید دانشگاه آزاد در نمایشگاه کتاب

دکتر صالح اسکندری سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد از انتشار ۲ هزار کتاب جدید دانشگاه آزاد در نمایشگاه کتاب خبر داد. حدود دو هزار عنوان از جدیدترین کتب منشر شده توسط ناشرین فعال این دانشگاه برای معرفی و عرضه به دانشجویان، استادان و سایر علاقه‌ مندان در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌کنیم.

اسکندری در ادامه افزود: با توجه به محدودیت فضا در مصلی تهران حدود ۲۰۰۰ عنوان از جدیدترین کتب منشر شده توسط ناشرین فعال دانشگاه آزاد جهت معرفی و عرضه به دانشجویان، استادان و سایر علاقه‌ مندان به معرض نمایش گذاشته خواهد‌شد.

دانشگاه آزاد یکی از ناشرین فعال در حوزه نشر دانشگاهی استانتشارات دانشگاه آزاد یکی از ناشرین فعال در حوزه نشر دانشگاهی هست.سالیانه بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌ه

انتشار 2 هزار کتاب جدید دانشگاه آزادای علمی، پژوهشی، فرهنگی، آموزشی، کمک آموزشی، درسی و … در کلیه رشته‌ها منتشر می‌شود که با وجود تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد در دو مقطع ۱۵ روزه، انتشارات دانشگاه تقریبا رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

دکتر اسکندری در ادامه بیان کرد: سازمان چاپ و انتشارات، سالیانه بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب جدید منتشر می‌کند، این سازمان در نظر دارد ضمن افزایش کمی و کیفی کتاب‌های چاپی منتشر شده در زمینه کتاب‌های الکترونیکی نیز فعالیت خود را آغاز کند و نیاز دانشجویان خود را برآورده سازد.

اسکندری در پایان افزود: با برنامه‌ ریزی و در نظر گرفتن تمهیداتی در نظر داریم چاپ و انتشارات دانشگاه را در راستای رسیدن به اهداف دانشگاه آزاد مبنی بر استفاده بهینه از امکانات و درآمد زایی بیشتر در آینده‌ای نزدیک به جایگاه مطلوب خود برسانیم.

برنامه‌های دانشگاه آزاد در سال جاری

  • راه‌ اندازی فروشگاه‌ های زنجیره‌ای کتاب در سطح شهر تهران و سایر واحدهای شهرستان
  • راه‌اندازی سامانه نشر
  • فروش اینترنتی کتب
  • هم چنین شرکت در نمایشگاه‌ های بین‌المللی کتاب در داخل و خارج کشور عمده برنامه‌های این سازمان در سال جاری است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا