Skip to content

برنامه دو معاونت وزارت علوم برای حمایت ویژه از پنج دانشگاه

از همکاری معاونت اداری مالی و معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طرح کلان اقتصاد مقاومتی پروژه پیشرفت ۵ دانشگاه و ۵ واحد پژوهشی برتر کشور به تراز بین‌المللی اطلاع داد و بیان کرد: برنامه دو معاونت وزارت علوم برای حمایت از طرح ذکر شده در دست تهیه است.

محمد تقی نظرپور گفت: پروژه ارتقای پنج دانشگاه برتر و پنج واحد پژوهشی برتر کشور به تراز بین المللی یکی از برنامه‌های بسیار حساسی است که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر روی آن کار می‌کند، باید کمک کنیم به درستی این اتفاق رخ دهد.

برنامه دو معاونت وزارت علوم

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ما در ابتدای مسیر می‌باشیم و باید باهم همکاری داشته باشیم و منابع این طرح را تأمین نماییم تا در مدت کوتاهی به اهداف این طرح دست پیدا کنیم.

ایشان ادامه داد: برای طرح ذکر شده اعتباری پیش‌بینی شده و این اعتبار را باید ۱۰۰ درصد اختصاص داده شده تلقی کنیم و اگر نیاز است کمک کنیم تا افزایش اعتبار نیز رخ دهد.

طرح پروژه ارتقا ۵ دانشگاه و ۵ واحد پژوهشی برتر کشور به تراز بین‌المللی یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی وزارت علوم است که در برخی از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های برتر در حال پیاده سازی است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا