Skip to content

برنامه راهبردی برای توسعه ورزش دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در سال ۹۸

صمد حاج جباری درباره برنامه‌های سال آینده معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: برنامه اصلی ما پیشرفت سطح زندگی دانشجویی است. در بحث خوابگاه‌ها، بلوک خوابگاهی پسران را تجهیز کردیم. در سال ۹۸ فضاهای موجود باقیمانده را نیز تجهیز خواهیم کرد.

برنامه راهبردی برای توسعه ورزش

جباری گفت: در سال ۹۸ یکی از برنامه‌های حوزه معاونت دانشجویی، توسعه ورزش دانشجویی است، سالن‌ها و مکان‌های ورزشی را افزایش خواهیم داد.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به افزایش سالن‌های مطالعه دانشجویی اضافه کرد: امکانات اتاق‌های دانشجویی را طی یک برنامه سه ساله به روز خواهیم کرد. حدود ۱۵۰ دستگاه یخچال جدید برای اتاق‌های دانشجویی خریداری شده و نزدیک به ۱۵۰ تا ۲۰۰ اتاق دانشجویان به میز و صندلی جدید تجهیز شده است.

حاج جباری تصریح کرد: تجهیزات ورزشی خوابگاه‌ها را نیز افزایش خواهیم داد و تا خرداد سال آینده سالن‌های بدنسازی خوابگاه‌های دانشجویی را ایجاد خواهیم کرد و در بحث تغذیه نیز تجهیزات سنتی را به صنعتی تبدیل خواهیم کرد، سرخ کن‌های صنعتی به آشپزخانه اضافه می‌شود که با کاهش مصرف روغن، سلامتی دانشجویان و اساتید را ارتقا می‌دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: برنامه یک‌ساله حوزه معاونت دانشجویی در فروردین ماه ۹۸ تدوین و به دانشگاه و سازمان امور دانشجویان ارائه می‌شود و تا پایان سال بر اساس آن برنامه‌های حوزه معاونت دانشجویی انجام می‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا