Skip to content
دانشگاه صنعتی امیرکبیر

برگزاری اردوی مطالعاتی دانش‌آموزی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

از سوی باشگاه دانش آموزی آینده سازان دانشگاه صنعتی امیرکبیر “پلی تکنیک تهران” اردوی مطالعاتی برای دانش‌آموزان دهم تا پیش دانشگاهی برگزار می‌شود.

باشگاه دانش‌آموزی آینده‌سازان پلی‌تکنیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر اردوی مطالعاتی دانش‌آموزان را ویژه‌ایام نوروز مخصوص دانش آموزان مقاطع دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی در رشته‌های ریاضی و تجربی، به مدت ۱۰ روز از ۲ تا ۱۱ فرورودین‌ ماه سال ۱۳۹۸ برگزار می‌کند.

اردوی مطالعاتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

اردوی مطالعاتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محیط دانشگاه و با بهره گیری از فضاهای مطالعاتی مجهز و استاندارد مجموعه برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه در آن خدمات متنوع آموزشی با حضور رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال‌های گذشته ارائه خواهد شد.

باشگاه دانش آموزی آینده‌سازان پلی‌تکنیک تهران با هدف تربیت و تعلیم نیروی متخصص و کارآمد در حوزه‌های مختلف دانش‌آموزی به دنبال ارتقای کیفی اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه دانش آموزی، شناسایی نیازهای پژوهشی، توسعه، گسترش و نهادینه سازی پژوهش در کلیه سطح‌های نظام آموزش و پرورش و همچنین اجرای برنامه‌های اقدام پژوهی و درس پژوهی برای ایجاد تحولی بنیادین در یکپارچه سازی فضای مدارس و دانشگاه‌ها است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علاقمندان برای حضور در این برنامه تا روز ۲۰ اسفند ماه ۹۷ فرصت دارند تا با مراجعه با سامانه این باشگاه به نشانی اینجا و یا تماس با شماره ۶۴۵۴۲۷۷۹، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا