Skip to content

بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی آغاز شد

حجت الاسلام محمد خادمی رییس ستاد ازدواج دانشجویی کشور از آغاز بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی کشور خبر داد و گفت: از فردا این دوره از ازدواج دانشجویی به میزبانی مشهد الرضا (ع) کار خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: تا امروز ۱۶ هزار زوج برای مراسم بیست و یکمین دوره ازدواج‌ دانشجویی ثبت نام کرده اند. همچنین براساس تفاهم‌نامه هایی که با برخی از ارگان ها داشته ایم، سهمیه هایی در قالب دانشجویی به آنها ارائه شده مانند کاروان دانشجویی پرستاران که قرار است این دانشجویان نیز در این دوره از ازدواج دانشجویی شرکت کنند.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی کشور از فردا سوم بهمن ماه ۹۶، با اعزام اولین کاروان از زوج های دانشجو کار خود را به میزبانی مشهدالرضا(ع) آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین حدود هشت هزار زوج دانشجو که در مراسم سال گذشته ثبت نام کرده و موفق به تشرف نشده‌اند و سه هزار زوجی که سال گذشته ثبت نام کرده اما مدارکشان تایید نشده است، می‌توانند تاپایان بهمن ماه با ارائه مدارک خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و انتخاب کاروان به مشهدمقدس مشرف شوند.

سامانه ثبت نام

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور ادامه داد: زوج های دانشجویی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده‌اند تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت www.ezdevaj.org برای حضور در این مراسم ثبت نام کنند.

وی با تشکر ویژه از آستان قدس رضوی به دلیل همکاری با ستاد ازدواج دانشجویی ادامه داد: کاروان های دانشجویی مانند سال‌های گذشته در ابتدای حضور در مشهد مقدس به زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شوند.

وی ادامه داد: برنامه ها در سه گروه برنامه‌های ویژه حرم مطهر، کارگاه های آموزشی و نیز برنامه‌های فرهنگی متنوع برای این دانشجویان برنامه‌ریزی شده بود. در بخش برنامه‌های حرم، حجج الاسلام قرائتی، راشدی یزدی، ماندگاری، و پناهیان سخنرانی خواهند داشت.

خادمی ادامه داد: برگزاری کارگاه های کاربردی توسط اساتید حوزه خانواده، مسابقات قرآنی و فرهنگی از جمله برنامه‌های دیگری است که برای زوج های دانشجو برگزار می‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا