Skip to content
خرید کتاب با تخفیف ویژه

خرید کتاب با تخفیف ویژه دانشجویان

دانشجو از هر چه صرف نظر کند، از خرید کتاب نمی‌تواند! کتاب یکی از ملزومات تحصیل دانشگاهی و زندگی دانشجویی است. خرید کتاب با تخفیف یکی از خواست های دانشجویان در جهت کاهش هزینه‌های تحصیلی شان است.خرید کتاب با تخفیف

سازمان بین‌المللی دانشگاهیان، در راستای انجام ماموریت خود، در چند سطح متفاوت نسبت به فراهم آورد تخفیف خرید کتاب برای اعضا نموده است.

تخفیف خرید از کتابفروشی های معتبر خیابان انقلاب

خیابان انقلاب و رو به روی دانشگاه تهران به عنوان مرکز فروش کتاب در ایران شناخته شده است. در جهت سهولت تهیه کتاب، چندین کتابفروشی به اعضای سازمان بین‌المللی دانشگاهیان تخفیف می دهند:

انتشارات مجتمع فنی تهران

با ارائه کارت عضویت سازمان در هنگام خرید کتاب از انتشارات مجتمع فنی تهران ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنید

نشانی: میدان انقلاب، خیابان کارگرجنوبی، نرسیده به چهارراه لبافی‌نژاد، روبروی پاساژ مهستان، شماره ۱۲۵۱، ساختمان دیباگران تهران

شماره تماس دفتر فروش: ۶۶۴۱۰۰۴۶-۰۲۱

انتشارات تیمورزاده

انتشارات تیمورزاده به عنوان ناشر مرجع اصلی کتاب های دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی شناخته می‌شود. ۲۵ درصد تخفیف در خرید کتاب های معمول + ۱۴ درصد تخفیف در خرید کتاب های چاپ دیجیتال انتشارات تیمورزادهکتاب دانشجو

نشانی: بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، شماره ۶۸

تلفن: ‌۸۳۳۸۳ – ۰۲۱

کتابفروشی آسان کتاب

آسان کتاب، در ابتدای خیابان انقلاب قرار گرفته و یکی از متنوع ترین کتابفروشی های این منطقه است. اعضای سازمان با ارائه کارت عضویت خود، می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف در خرید از این فروشگاه بهره مند شوند.

نشانی: میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، شماره ۷

تلفن: ۰۲۱۶۶۴۰۸۰۰۰

انتشارات جامعه نگر

انتشارات جامعه نگر یکی از انتشارات جامع کشور با طیف متنوعی از کتاب هاست. این انتشارات ۲۵ درصد تخفیف برای اعضای سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در نظر گرفته است.

نشانی: روبروی در اصلی دانشگاه تهران، خیابان فخر رازی، خیابان وحید نظری، شماره‌ی ۸۴، طبقه‌ی همکف

تلفن: ۶۶۴۹۴۱۸۷ – ۰۲۱

انتشارات رسم

انتشارات رسم در حوزه هنر و گرافیک، ناشر برجسته و شناخته شده کشور است. ۳۰ درصد تخفیف، هدیه این انتشارات به اعضای سازمان در نظر گرفته شده است.

نشانی: خیابان انقلاب . خیابان دانشگاه . خیابان روانمهر . نرسیده به ابوریحان . پلاک ۴۲ واحد یک

تلفن: ۶۶۹۶۲۵۳۷ – ۰۲۱

فروشگاه کتاب پزشکی ایده نویندانشجو کتاب

ایده نوین نیز عرضه کننده کتاب های پزشکی است. این کتابفروشی ۱۰ درصد تخفیف ویژه اعضای سازمان در نظر گرفته است.

نشانی: تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، خیابان وحید نظری، بعد از هتل پارسی، پلاک ۱۰۵، طبقه دوم، واحد ۸

تلفن: ۶۶۹۷۹۱۴۰-۰۲۱

خرید کتاب با تخفیف از فروشگاه های معتبر آنلاین

خرید آنلاین این روزها تبدیل به یک سبک اقتصادی شده است، به خصوص در میان دانشجویان! سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در جهت تسهیل خرید آنلاین کتاب، سراغ معتبرترین ها رفته است.

آدینه بوک

فروشگاه آنلاین کتاب آدینه بوک معتبرترین و گسترده ترین فروشگاه آنلاین کتاب در سطح ایران است. آدینه بوک به صورت معمول تخفیفی بر روی بعضی کتاب ها اعمال می‌کند، اما این تخفیف برای اعضای سازمان ۱۰% بیشتر است.

پایگاه اینترنتی: http://adinehbook.com

دیجی کالا

دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران نیازی به معرفی ندارد! با خرید کتاب از دیجی کالا، دیجی بن کتاب مربوطه را در همان خرید به صورت تخفیف دریافت کنید. خرید کتاب با تخفیف ، هدیه ای ویژه برای اعضای سازمان بین‌المللی دانشگاهیان!

 

یک نظر برای این نوشته موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا