Skip to content

دانشجویان رتبه‌های اول تا سوم المپیادها را در یک سال آخر تحصیل به کشورهای خارجی بورسیه می‌کند.

Image result for ‫دانشگاه امیر کبیر‬‎

کریمیان معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: دانشجویانی که رتبه‌های اول تا پانزدهم المپیادها را کسب نمایند، در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون پذیرش خواهند شد. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی که رتبه آنها زیر ۲۰۰ شود، از طرف بنیاد امیرکبیر بورسیه می‌شوند و این در حالی است که دانشجویان المپیادی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند از اعتبار مالی دانشگاه برای پایان‌نامه و انجام رساله خود استفاده نمایند.

ایشان افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر مطابق برنامه راهبردی خود برای افزایش ارتقا مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویان برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده است؛ از طرفی باید بگویم در جهت تحقق اهداف دانشگاه در آینده‌ای نزدیک مدرسه مهارت آموزی را برای دانشجویان راه‌اندازی خواهیم کرد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: افزایش مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان از دغدغه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر است؛ زیرا ما معتقدیم کارآفرینی نه تنها باعث رونق چرخه اقتصادی، بلکه شاهد پیشرفت دستاوردهای محققان و نخبگان دانشگاهی خواهیم بود.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: ما برای رسیدن به مهارتی شدن دانشجویان از شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی در قالب سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر استفاده کرده‌ایم، تا کنون نتایج خوبی را به دست آوردیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا