Skip to content

ابقا دکتر اکبری در سمت ریاست دانشگاه ایلام

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی دکتر محمدعلی اکبری را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه ایلام ابقا کرد.

ریاست دانشگاه ایلام

در حکم دکتر منصور غلامی خطاب به دکتر محمدعلی اکبری آمده است: «ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به اسثتناد تبصره یک ماده چهار آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه ایلام ابقا می‌شوید. امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان و هم‌فکری با سایر مسئولین دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های مؤثری بردارید.

انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید».

شایان ذکر است دانشگاه ایلام در سال ۱۳۵۵ در قالب یک دانشکده زیرمجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه تشکیل شد و از سال ۱۳۷۱ به دانشگاه مستقل ارتقا یافت. این دانشگاه در حال حاضر شامل هفت دانشکده و پذیرای حدود ۶۰ نفر دانشجوی بین‌المللی است.

آرم دانشگاه ایلام

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا