Skip to content
سردر دانشگاه شهیدبهشتی

رشته حقوق تجارت بین‌الملل دانشگاه بهشتی به زبان فرانسه

راه‌اندازی رشته حقوق تجارت بین‌الملل در نشست رئیس دانشگاه بهشتی دانشگاه با سفیر‌فرانسه حاصل شد.

رشته حقوق تجارت بین‌الملل

پروژه راه‌اندازی رشته حقوق تجارت بین‌الملل به زبان فرانسه به‌زودی و با همکاری مجموعه ای ازدانشگاه‌های فرانسوی و با محوریت دانشگاه سوربون در پردیس بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی برای اولین بار در ایران کلید خواهد خورد.

فیلیپ تیه بو، سفیر فرانسه در ایران ضمن حضور در دانشگاه شهید بهشتی با دکتر صدوق رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دانشکده حقوق شهید بهشتی
دانشکده حقوق شهید بهشتی

دکتر سید حسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در این نشست ضمن بیان خرسندی خود از مواضع اتخاذ شده توسط رئیس‌جمهور مکرون، ابراز امیدواری کرد تا طرح‌ها و پروژه‌های مشترک بین دانشگاه شهید بهشتی و مراکز آموزشی تحقیقاتی فرانسوی را بتوانیم با جدیت به پیش بریم.


وی خواستار جدیت بیشتر از سوی طرف‌های فرانسوی برای راه‌اندازی رشته حقوق تجارت بین‌الملل به زبان فرانسه و همچنین سایر همکاری‌های علمی و آکادمیک شد.


در ادامه فیلیپ تیه بو ضمن ابراز خشنودی از حضور یک فارغ‌التحصیل فرانسه در راس دانشگاه بزرگی مانند دانشگاه شهید بهشتی، به گفت‌وگوی تلفنی اخیر رئیس جمهور روحانی و رئیس جمهور مکرون درخصوص توسعه روابط بین دوکشور و پیدا کردن راه حل برای خروج از شرایط دشوار کنونی اشاره کرد و قول همکاری همه‌جانبه در حوزه‌های مطرح شده را داد.

وی از آمادگی پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برای توسعه روابط علمی و فنی با شرکت‌های بزرگ فرانسوی سخن گفت.

دکتر بیگ زاده، رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی نیز با بیان اینکه این دانشگاه نخستین دانشگاهی است که اقدام به برقراری مجدد ارتباطات علمی با دانشگاه‌های فرانسوی کرده است، گفت: به لطف حمایت‌های ریاست دانشگاه و همچنین بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران، پروژه راه‌اندازی رشته حقوق تجارت بین‌الملل به زبان فرانسه به‌زودی و با همکاری کنسرسیومی از دانشگاه‌های فرانسوی و محوریت دانشگاه سوربون در پردیس بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی برای اولین بار در ایران کلید خواهد خورد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا