Skip to content
زمان مجدد برای ثبت نام در آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور

زمان مجدد برای ثبت نام در آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور

زمان مجدد برای ثبت نام در آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور اعلام شده است.
مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا مورخ ۱۶ آبان ماه سال جاری و همچنین افزایش یک کد رشته محل جدید بر رشته‌های درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته اعلام شده است.

در راستای طالاعیه فوق مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: اطلاعیه‌ای در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، شایان ذکر است براساس ضوابط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام مندرجات در این اطلاعیه حداکثر تا تاریخ ذکر شده است به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و ثبت نام نمایید.

امیرحسین بهروز اضافه کرد: داوطلبانی در سری گذشته ثبت نام و انتخاب رشته انجام داده‌اند.
با توجه به مفاد اطلاعیه در صورت تمایل می‌توانند تا زمان اعلام شده نسبت مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

وی در ادامه بیان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون باید ابتدا دقیق اطلاعات و دفترچه راهنمای این دوره را کامل مطالعه نمایید.
سایت سازمان سنجش sanjesh.org در صورت احراز شرایط نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی در سایت ذکر شده اقدام نمایند

بهروز زمان برگزاری آزمون نوبت بیستم کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را در روز جمعه ۲۲ آذرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون باید از روز سه ‌شنبه مورخ ۱۹ لغایت روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

آرزوی موفقیت برای کلیه متقاضیان بهروز بیان کرد: جزئیات ثبات نام در دوره فراگیر دانشگاه پیام نور نوبت بیستم در اطلاعیه سازمان سنجش و پورتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir در دسترس است.

قابل بیان است که دانشگاه پیام نور در جهت رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان ضم عقد قرارداد با چندین بانک امکان اصتفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و چهار دهم درصد برای کلیه دانشجویان دانشگاه فراهم بوده است.
دانشجویان از ابتدای ثبت نام در دانشگاه می‌توانند تسهیلات را برای پرداخت کل شهریه خود استفاده کنند.

دانشگاه پیام نور،تعیین شهرمحل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو، پایین‌ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس‌های درس، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلان و بانوان خانه‌دار، سهولت در مهمانی در شهر مورد نظر دانشجوو برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم‌ترین مزایای دانشگاه پیام نور است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا