Skip to content
زنان دانشجو

زنان ؛ نیمی از دانشجویان ایرانی

دکتر عاملی استاد دانشگاه تهران در دیدار ویکتور داسیلواسیلن استاد دانشگاه برزیل، پیرامون حضور زنان اظهار داشت: در حال حاضر زنان ؛ نیمی از دانشجویان ایرانی را تشکیل می دهند.

مصوبات جلسه ۱۶۹ شورای تخصصی تحول

در ۱۶۹ امین جلسه شورای تخصصی تحول و ارتقا علوم انسانی، بررسی سرفصل درسی و برنامه آموزشی رشته روانشناسی اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد در دستور کار اعضا قرار گرفت. در این جلسه، مواردی همچون روش تحقیق در این رشته، نظریه‌های جامعه‌شناسی خرد، جامعه‌شناسی احساسات، جامعه‌شناسی هویت و غیره مورد بررسی قرار گرفت. شایان ذکر است با رأی مثبت اعضای شورا، سرفصل درسی و برنامه آموزشی رشته روانشناسی اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید.

جزئیات جلسه ۳۳۳ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

این جلسه به ریاست محمد علی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار گردید. اعضای هیئت عالی جذب با بحث و بررسی موضوع دانشجویان بورسیه مقرر کردند ضمن مکاتبه با دیوان عدالت اداری احکام صادر شده توسط شعب بدوی و تجدیدنظر این دیوان به منظور تطبیق با فهرست متقاضیان دارای راتبه در فراخوان سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ مطالبه شود. در پایان این جلسه، تعدادی از اعضای هیات‌های اجرایی و کارگروه‌های صلاحیت عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زابل، تهران و دانشگاه الزهرا تائید صلاحیت شدند.

زنان ؛ نیمی از دانشجویان ایرانی

شایان ذکر است ایران یکی از کشورهای پیشرو در زمینه این ترکیب جمعیتی محسوب می‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا