Skip to content
متخلفان آزمون سراسری 98

شناسایی متخلفان آزمون سراسری ۹۸

دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون رسیدگی به تخلفات آزمون سراسری۹۸ اظهار داشت: شناسایی متخلفان آزمون سراسری ۹۸ انجام شده و این افراد به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری معرفی شده‌اند.

متخلفان آزمون سراسری ۹۸

رئیس سازمان سنجش آمار متخلفان آزمون سراسری ۹۸ را بر اساس گزارش ها حدود ۳۰۰ نفر اعلام کرد. وی خاطر نشان کرد: این تخلف ها و تقلب ها شامل مواردی بوده که در جلسه آزمون متوجه آن شده ایم. افزون بر این، گزارش های مردمی هم در این زمینه واصل شده است که به آن ها رسیدگی خواهد شد.

دکتر خدایی در رابطه با برخورد با این افراد اظهار داشت: برای افرادی که از تخلف و تقلب آنها مطمئن هستیم کارنامه صادر نمی‌شود. همچنین این افرادبه هیئت های بدوی معرفی شده و به آنها فرصت داده خواهد شد که از خود دفاع کنند.

رئیس سازمان سنجش خاطر نشان کرد: در صورتی که فردی تخلف محدودی داشته باشد و پس از رسیدگی مشخص شود که بر اساس قانون می‌تواند انتخاب رشته کند، این اجازه به وی داده خواهد شد؛ اما در صورتی که تخلف وی سنگین باشد، ممکن است به محرومیت از کنکور منجر شود.

وی درباره نوع تخلفات در کنکور ۹۸ گفت: اینکه افرادی جای فرد دیگری در جلسه امتحان شرکت کرده اند و یا از دفترچه عکس گرفتند از جمله تخلف های متعددی بوده که انجام داده اند اما ۹۰ درصد این تخلفات و تقلب ها به گونه ای بوده که در سر جلسه و پیش از شروع آزمون متوجه آن شده ایم و به آن رسیدگی کرده ایم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا