Skip to content

صندوق رفاه دانشجویان از ایده های انجمن‌های علمی حمایت می‌کند

مهندس یزدانمهر مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان، از حمایت این صندوق از ایده های انجمن‌های علمی دانشجویی در سال جاری خبر داد. وی گفت: به دانشجویان با ایده های خلاقانه، وام ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی ارائه خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته، قرار شد انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌ها فعال تر ظاهر شوند، چرا که پتانسیل بسیار خوبی در این انجمن ها وجود دارد. انجمن علمی

شرایط اعطای تسهیلات

یزدانمهر در خصوص شرایط اعطای تسهیلات اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان، دانشجویانی را که در حوزه اشتغال فعالیت دارند، مساعدت کرده و در این زمینه به هر دانشجو مبلغ  ۱۰ میلیون تومان وام و به گروه آن ها تا ۱۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد ارائه خواهد کرد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: در حال حاضر مصوبه هیات امنا برای تخصیص وام به دانشجویان در انجمن‌های علمی دریافت و مصوبه آن نیز تصویب شده است و از امسال اجرایی خواهد شد.

مهندس یزدانمهر در پایان خاطر نشان کرد: تمامی دانشجویان انجمن‌های علمی که طرح و ایده‌های خلاقانه دارند، می‌توانند طرح‌های خود را به مراکز رشد پیشنهاد بدهند که این مراکز نیز این ایده‌ها را به معاونت پژوهشی دانشگاه جهت تایید ارائه می‌کنند و پس از بررسی در شورای صندوق رفاه از وام این صندوق بهره‌مند می‌شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا