Skip to content
علم وفناوری جدی‌ترین مولفه در توسعه کشور

علم وفناوری جدی‌ترین مولفه در توسعه کشور

مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا (س) بیان کرد: علم و فناوری جدی‌ترین مولفه در توسعه در اجرای برنامه در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود. چرا که مقوله علم و فناوری جدی‌ترین مولفه در توسعه است.

مهناز ملانظری در راستای نشست خبری که داشتند بیان کرد: ششمین مراسم تبادل تجربیات علم و فناوری محسوب می‌گردند. در این رابطه تبادل علم و فناوری در کشورهای اسلامی صبح امروز در دانشگاه صدا و سیما برگزار گردید. طبیعتاً تشکیل‌دهنده نیمی از فعالیت‌های علمی و فناوری محسوب می‌شوند.

میزبانی دانشگاه الزهرا (س) و جدی‌ترین مولفه در توسعه

وی افزود: دانشگاه الزهرا (س) به عنوان برگزارکننده نشست‌های تخصصی علم و فناوری ویژه بانوان به تبادل علم با حضور دانشمندان و اندیشمندان کشورهای دنیا می‌پردازد، به طوری که محور نشست‌های تخصصی که در این دانشگاه برگزار می‌شود با نگاه به جایگاه زنان در علم و فناوری دنیا است.

دبیر علمی کمیته بانوان و علم و فناوری تصریح کرد: نشست‌های تخصصی علم و فناوری با حضور ۱۱ میهمان خارجی از ۷ کشور دنیا در موضوعات مسائل زیست‌محیطی و نانو برگزار خواهد شد که در این نشست‌ها هم‌افزایی و توسعه علمی از اهداف ما است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که استفاده از آخرین دستاوردهای علم و فناوری کشورهای دیگر می‌تواند باعث توسعه علمی و توانمندی بانوان در حوزه فناوری شود.

وی افزود: نشست‌های تخصصی علم و فناوری نوزدهم آبان ماه با حضور اندیشمندانی از کشورهای ترکیه، مالزی، اندونزی و انگلیس همزمان با نخستین روز افتتاحیه جایزه مصطفی در دانشگاه الزهرا (س) برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا