Skip to content

فرصت مجدد ثبت‌نام در کنکور سراسری ۹۷

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان تا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ فرصت دارند در مهلت مجدد ثبت‌نام در کنکور سراسری ۹۷ شرکت کنند.

فرصت مجدد ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده‌اند از یکشنبه ۱۳ اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است و کلیه متقاضیان تا چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۹۶ فرصت دارند نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

وی گفت: به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر به هر دلیل موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۷ نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند در آزمون ثبت‌نام کنند.

کنکور - سنجش امیرکبیر - ISIC

توکلی افزود: داوطلبان برای ثبت‌نام باید با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت اعتباری ثبت‌نام را خریداری کنند.

وی ادامه داد: تا صبح امروز دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۹۶ تعداد ۷ هزار و ۸۸۴ نفر در این مهلت مجدد ثبت‌نام کرده‌اند و تا کنون تعداد متقاضیان شرکت در کنکور سراسری ۹۷، ۹۵۱ هزار و ۹۰ نفر شده است.

حسین توکلی یادآور شد: ثبت‌نام برای آزمون سراسری سال ۹۷ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی  از اول بهمن ۹۶ آغاز شد و در روز ۱۶ بهمن ۹۶ پایان پذیرفت.

آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا