Skip to content

مدارک مفقودی دانشجویان سیل زده، رایگان و به سرعت صادر می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب‌دیده سیل اخیر در سراسر کشور گفت: مدارک دانش آموختگی موقت و دائم فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور که نسخه اصلی آن در سیل اخیر مفقود یا مخدوش گردیده است، با تأیید مراکز و واحد استانی رایگان و در اسرع وقت صادر می‌شود.

دکتر مرتضی محسنی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به وقوع سیل برخی استان‌های کشور گفت: دانش آموختگان برای ثبت درخواست و دریافت دانشنامه‌های جدید به مراکز و واحدهای مربوطه خود مراجعه نمایند.

خدمت ویژه دانشگاه پیام نور

دکتر محسنی با عنوان اینکه صدور مدارک دانش آموختگی جدید برای آسیب دیدگان از سیل منوط به تأیید مرکز یا واحد دانشگاهی مربوطه است، بیان کرد: این خدمت به تمامی استان‌های سیل زده کشور ارائه می‌شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محسنی در پایان از انتقال مدارک و اسناد مراکز و واحدها در مناطق سیل زده ، اضافه کرد: با تلاش و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، اکثر مناطق در معرض سیل، با اقدامات پیشگیرانه، کلیه مدارک و اسناد آموزشی، مالی و اداری موجود در مراکز واحدهای دانشگاه‌های پیام نور، جمع‌آوری و به محل‌های ایمن منتقل گردیده‌اند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا