Skip to content
سازمان سنجش

مسکوت ماندن بررسی سهمیه ایثارگران در کنکور

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از مسکوت ماندن بررسی سهمیه ایثارگران در کنکور تا پایان مهر ماه خبر داد.

بررسی سهمیه ایثارگران در کنکور

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ارائه پیشنهادات مختلف درباره سهمیه ایثارگری در کنکور، بررسی این موضوع تا پایان مهرماه سال جاری به تعویق افتاد.

میرحمایت میرزاده در ادامه افزود: با توجه به اینکه از نظر زمانی تغییر در سهمیه ایثارگران به کنکور امسال نمی‌رسد و ارائه پیشنهادهای مختلف و متفاوت سازمان سنجش موظف شد تا پایان مهر ماه با در نظر گرفتن تمامی نظرات و طرح‌ها سهمیه و حد نصاب ایثارگران در کنکور را به کمیسیون ارائه دهد.

وی گفت: پس از ارائه طرح نهایی و بررسی پیشنهادات برای این سهمیه تصمیم گرفته می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس متذکر شد: ما تابع قوانین هستیم و برای کنکور سال ۱۳۹۷ نیز قانون همانند گذشته اعمال خواهد شد.

میرزاده گفت: نظرات بسیار متفاوت بود و به دلیل زمان بر بودن فرآیند کار کارشناسی، پیشنهاد عملی تا پایان مهر ماه بررسی می‌شود.

مسکوت ماندن بررسی سهمیه ایثارگران در کنکور

پس از آن کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ماموریت یافت پیشنهادهای مختلف درباره حد نصاب و یا تغییرات درصدهای مورد نظر در این بند را بررسی کنند. با توجه به زمان بر بودن موضوع و اینکه نتایج کنکور سراسری ۱۳۹۷ در دهه سوم شهریور ماه اعلام می‌شود، بررسی موضوع تا پایان مهرماه ۹۷ به تعویق افتاد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا