Skip to content
آزمون دکتری

مهلت دریافت کارت آزمون دکتری ۹۸ تا پایان امشب است – ۲ اسفند ماه ۹۷

مهلت دریافت کارت آزمون دکتری ۹۸ تا پایان امشب است. دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۸ در ۷ گروه آزمایشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم “شبانه”، دانشگاه آزاد، پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها از روز سه‌شنبه، ۶ آذر در سایت سازمان سنجش آغاز گردید و با توجه به مهلت تمدید شده روز پنج شنبه ۱۵ آذر ۹۷ به پایان رسید.

دککتر توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: برای شرکت در آزمون تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۴هزار و ۳۸۰ نفر زن و ۱۱۲هزار و ۵۷ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۲.۹۶ درصد زن و ۵۷.۰۴ درصد مرد هستند.

دکتر حسین توکلی با بیان اینکه آزمون دکتری فردا جمعه سوم اسفند ماه ۹۷ برگزار می‌گردد، خاطر نشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۱۲۰ هزار و ۱۴۵ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند و داوطلبان آزمون دکتری تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا