Skip to content

میزان شهریه دانشگاه تربیت مدرس در سال تحصیلی جدید

دانشگاه‌های سراسری هر ساله طبق مصوبات هیئت امنای خود تا یک حد معین می‌توانند میزان شهریه‌های خود را افزایش دهند و تمامی دانشجویان ورودی جدید مستلزم به پرداخت هزینه مانند دوره‌های نوبت دوم و پردیس‌های خودگردان موظف به پرداخت مطابق آن خواهند بود.بر همین اساس دانشگاه تربیت مدرس میزان شهریه جدید خود را در سال جدید اعلام کرد.

میزان شهریه دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه تربیت مدرس

  طبق اعلام دانشگاه تربیت مدرس : امسال نیز دانشگاه‌های سراسری میزان افزایش شهریه دوره‌های شبانه و پردیس‌های خود را بر اساس رأی هیئت امنا، در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و وضعیت دانشجویان اعلام کردند.

این خبر درحالیست که داوطلیبن ورود به دانشگاه‌ها با توجه به مسایل اقتصادی روز بیش از پیش دغدغه ی هزینه‌های ورود به دانشگاه و مسایل مالی مربوطه را داشتند که این اعلامیه میتواند خبر خوبی برای متقضیان باشد.

براساس گزارش های قبلی اعلام شده و طبق دستورالعمل های وزارت علوم حداکثر افزایش شهریه دانشگاه‌های سراسری در تهران حدود ۱۵ درصد خواهد بود.

دکتر محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در این باره گفت: امسال هیئت امنای دانشگاه نسبت به افزایش شهریه دوره‌های شبانه و پردیس‌های دانشگاه بسیار با احتیاط و متناسب با وضعیت دانشجویان اقدام کرد و ۱۰ تا حداکثر ۱۲ درصد افزایش شهریه اعمال گردید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا