Skip to content

نخستین نمایشگاه خود اشتغالی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه تهران

نخستین نمایشگاه خود اشتغالی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه تهران در جهت حمایت از تولیدات دانشجویان از ۱۱ اسفند ماه تا ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۷، در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه خود اشتغالی و کارآفرینی

 در آستانه فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ و فصل بهار، نخستین نمایشگاه خوداشتغالی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه تهران در جهت حمایت از تولیدات دانشجویان، از ۱۱ تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.
این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی، انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه که برای اولین بار در دانشگاه تهران برگزار می‌گردد، دانشجویان دانشگاه تهران تولیدات و محصولات خود، شامل صنایع دستی، پوشاک، وسایل تزئینی، زیورآلات، مواد خوراکی و… را در معرض دید و فروش بازدید کنندگان قرار می‌دهند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه روزهای شنبه تا چهارشنبه هفته آتی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ به باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران واقع در خیابان ۱۶ آذر، بعد از خیابان ادوارد براون، شماره ۱۶ مراجعه نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا