Skip to content
دانشگاه آزاد اسلامی

اعلام زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت نام نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول ۹۸-۹۹ از ۱۸ خرداد ماه آغاز می‌شود. دکتر ابراهیم کلانتری این روند را به روسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه سما ابلاغ کرد و با اعلام زمان ثبت نام، این خبر را تشریح نمود

اعلام زمان ثبت نام نقل و انتقالات

ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه منادا(monada.iau.ir) و اعلام زمان ثبت نام که از تاریخ ۱۸ خرداد ماه ۹۸ الی ۱۸ تیر ماه ۹۸ انجام می‌گردد. در این دستورالعمل تاکید شده علاوه بر مشاوره و راهنمایی صحیح توسط مسئولان مرتبط باید مفاد شیوه‌نامه و ابلاغیه مهمان دائم دانشجویان دختر در راس دید دانشجویان قرار دهند.

آن دسته از دانشجویانی که از ابتدا پذیرش در دانشگاه ضرورتی به ارسال لیست دروس در هر ترم توسط دانشگاه مبدا نیست و دانشگاه مقصد می‌تواند پس از اخذ تایید مطابقت سرفصل دروس با واحد دانشگاهی مبدأ نسبت به ارائه دروس اقدام نماید.

شایان ذکر است برای دانشجویان دکتری تخصصی در صورت صدور مجوز میهمانی یک ترم اخذ رساله امکان‌پذیر نیست و این دسته از دانشجویان موظفند رساله خود را در دانشگاه مبدا دریافت کنند.

در صورت صدور مجوز میهمانی برای دانشجویان دکتری تخصصی، موارد ذیل صرفاً توجه کمیسیون موارد خاص نقل و انتقال دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه امکان‌پذیر است.

  • متقاضی گذراندن امتحان جامع،
  • تأیید مجوز براساس شرایط متقاضی
  • منطبق با سوابق تحصیلی
  • آموزش دانشجو

همچنین مطابق بندهای این دستوالعمل، لذا واحدهای دانشگاهی باید جهت اخذ مجوز امتحان جامع برای هر متقاضی به همراه ارسال سوابق تحصیلی با اداره کل امور دانشجویی دانشگاه مکاتبه نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا