Skip to content
هشدار جدی سازمان سنجش

هشدار جدی سازمان سنجش به داوطلبان آزمون سراسری

سازمان سنجش آموزش کشور در هشدار جدی به داوطلبان آزمون سراسری ۱۳۹۸ نسبت به تکذیب ارتباط کارشناسان این سازمان با موسساتی که چنین ادعایی دارند اقدام نمود.

متن اطلاعیه هشدار جدی سازمان سنجش

با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری و انجام انتخاب رشته مشاهده می‌شود برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات واهی و با سوءاستفاده ازنام عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و با جعل آرم سازمان از طریق شبکه های مجازی، رسانه های شنیداری و دیداری، رسانه های مکتوب و … اقدام به جلب اعتماد و فریب داوطلبان و خانواده های محترم ایشان می نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده های محترم ایشان می رساند که ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح نموده یا بنمایند، کذب محض بوده و هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این چنینی به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامی می باشد.

بدیهی است حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری های حقوقی لازم جهت برخورد با مؤسسات و افراد متخلف را انجام خواهد داد.

درخواست سازمان سنجش از داوطلبان و شهروندان

بر اساس اطلاعیه این سازمان، از تمامی داوطلبان و شهروندان گرامی درخواست می‌شود در صورت مواجهه با تخلف های ذکر شده، موارد را از طریق مجاری زیر اطلاع دهند:

  • شماره های تماس: ۳۶۱۸۲۱۵۲-۰۲۶ + ۳۶۱۸۲۱۵۱-۰۲۶
  • آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org
  • نشانی اینترنتی  http://q.sanjesh.org/53479 

داوطلبان محترم جهت کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه های صادره درخصوص انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ می توانند از طریق مجاری زیر کسب اطلاع نمایند:

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا