Skip to content

همایش تازه‌های علوم بهداشتی با شعار “دانشجوی خلاق، کلید توسعه سلامت” اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

دکتر اکبر اسلامی رئیس دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: همایش دانشجویی تازه‌های بهداشتی با شعار “دانشجوی خلاق، کلید توسعه سلامت” در روز۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

همایش تازه‌های علوم بهداشتی

دکتر اکبر اسلامی با بیان اینکه دوازدهمین دوره همایش تازه‌های علوم بهداشتی در دانشکده بهداشت و ایمنی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود، ادامه داد: همایش تازه‌های علوم بهداشتی با محوریت تحقیقات دانشجویی برگزار می‌شود. ساز و کار علمی و اجرایی آن نیز برعهده دانشجویان است.

ایشان با اشاره به برگزاری همایش تازه‌های علوم بهداشتی به همت بسیج دانشجویی بیان کرد: از مسئولان حوزه دانشجویی مربوطه درخواست نموده‌ایم که این همایش را با مشارکت و هم‌فکری سایر بخش‌های دانشجوییاعم از کمیته تحقیقات دانشجویی، کانون‌های علمی دانشجویی و نهادهای دانشجویی برنامه‌ریزی نمایند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تأثیر تجمیع دانشکده بهداشت و دانشکده سلامت، ایمنی و محیط زیست در برگزاری همایش تازه‌های علوم بهداشتی، اظهار داشت: بدنبال این تجمیع موضوعاتی همچون ایمنی در سطح جامعه، ایمنی در سطح محیط کار، ارگونومی و مدیریت بحران و بلایا نیز به محورهای همایش اضافه گردید.

ایشان با اشاره به اینکه همایش در ۵ محور اصلی مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار، آموزش بهداشت و ارتقا سلامت، مهندسی بهداشت محیط، ارگونومی و سلامت در بلایا و اپیدمیولوژی برگزار خواهد شد، بیان کرد: در دوازدهمین دوره همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی، جدیدترین مباحث و موضوعات مرتبط با رشته‌های حوزه بهداشت «بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی، آموزش بهداشت و غیره» مطرح می‌شود. در کنار مقالات علمی «سخنرانی و پوستر»، شرکت‌های دانش‌ بنیان و واحدهای فناوری فعال در زمینه علوم بهداشتی در سراسر کشور نیز فرصت ارائه خدمات، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را دارند.

رئیس دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در انتها با اشاره به حمایت دانشکده و اعضای هیئت علمی از همایش تازه‌های علوم بهداشتی دانشجویی، بیان کرد: امیدوار هستیم با این حمایت‌ها و هم‌فکری‌ها، راه‌کارهای عملیاتی و کاربردی برای مسائل بهداشتی کشور فکرشود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا