Skip to content
پردیس بین‌المللی ارس

پذیرش در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشجو می‌پذیرد.

پردیس بین‌المللی ارس

پذیرش دانشجو درپردیس بین‌المللی ارس در ۱۹ عنوان رشته کارشناسی ارشد بر مبنای بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی انجام خواهد شد:

شرایط پذیرش دانشجو

زهرا امام جمعه در مورد شرایط پذیرش دانشجو توضیح داد: فرآیند پذیرش دانشجو دانشگاه تهران بر اساس مجوز وزارت علوم و در چهارچوب برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سند چشم انداز ۲۰ ساله و همچنین سیاست های نظام آموزش عالی کشور صورت می‌گیرد.

وی افزود: پذیرش دانشجو بر مبنای برنامه‌های راهبردی دانشگاه در حوزه گسترش فعالیت‌ها در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به درخواست‌های داوطلبان ایرانی و خارجی و همچنین توسعه پژوهش از راه بررسی سوابق آموزشی – پژوهشی و مصاحبه در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد است.

رییس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران با اشاره به شروع کلاس‌های دانشجویان از اوایل اسفند، ادامه داد: در صورتی که دانشجویان نیم‌سال آخر کارشناسی تا ۳۰ بهمن فارغ‌التحصیل شوند، می‌توانند از سه‌شنبه ۱۵ بهمن تا ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ اقدام به ثبت نام نمایند.

داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران به نشانی www.academics.ut.ac.ir و همچنین سایت پردیس بین‌المللی ارس به نشانی www. aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا