Skip to content
کنفرانس بین المللی در رابطه با بازاریابی و گردشگری

کنفرانس بین‌المللی بازاریابی، گردشگری

درباره کنفرانس

این گزارش در رابطه با کنفرانس بین‌المللی بازاریابی، گردشگری است.آیا مائلید به کنفرانسی که شامل ارائه خلاصه تحقیقات/مطالعه موردی/ پوستر در تمام زمینه‌های بازاریابی و گردشگری است دعوت شوید؟ ما علاوه بر ارائه مقالات، سخنرانی‌هایی را در رابطه با موضوعات انتخاب شده و هماهنگ با کنفرانس ارائه خواهیم داد.

بازاریابی گردشگری و مهمانداری یا بازاریابی توریسم یا توریسم مارکتینگ اصلاًحی است که به انجام کارهایی که باعث جذب مخاطب در یک شهر یا یک مقصد توریستی یا هتل و … منجر می‌شود. در بسیاری از کشورهای دنیا بازاریابی گردشگری نقش مهمی در افزایش تولید ناخالص داخلی ایشان دارد.این رشته اب صنعت گردشگری در ارتباط است.

بازاریابی گردشگری و مهمانداری باعث ایجاد رقابت در بین شرکت‌هایی که این خدمات را به توریست‌ها ارائه می‌دهند می‌شود مثل رقابت در شرکت‌های هواپیمایی.مشکلات بازاریابی گردشگری فقط مخصوص مسائل مالی نمی‌شود.بلکه یکی از مشکلات اصلی ایجاد تفاوت در میان مردم شهر یا کشور و توریست‌ها است. در مدیریت بازاریابی باید سعی شود که شرایطی ایجاد شود تا مردم محلی بتوانند با آغوش بازتر از توریست‌ها استقبال کنند و باعث افزایش توریست‌ها و رضایتمندی ایشان نیز شود.هر زمانی که بتوان بین مردم محلی و توریست‌ها نزدیکی را ایجاد کرد می‌توان به تداوم داشتن این صنعت امیدوار شد. شرکت در کنفرانس بین‌المللی بازاریابی، گردشگری باعث ایجاد تجربه و آموزش در افرادی می‌شود که تمایل دارند وارد این صنعت شده یا قصد گسترش ساز و کار خود را دارند.

وب سایت کنفرانس

جهت شرکت در این کنفرانس، می‌توانید به پایگاه اینترنتی آن به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://globalbizresearch.org/Vienna_Conference_2019_June2/

تماس با کنفرانس

Contact Person – Aarthy 
Event Enquiries Email Address – viennaconf@globalbizresearch.org

۲۰۱۹-۰۴-۰۵

محل برگزاری

Venue: Vienna, Vienna, Australia

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا