Skip to content
تکمیل ظرفیت

تکمیل ظرفیت۴ مقطع دانشگاه آزاد

امیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: تکمیل ظرفیت برای ۴ مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای در تاریخ های مشخص شده انجام خواهد شد.

تکمیل ظرفیت کنکور

وی افزود: ثبت نام برای تکمیل‌ظرفیت دوره‌های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای دانشگاه آزاد از نیمه دوم دی ماه آغاز می‌شود. از دانشجویان تقاضا میشود که در موعد مقرر شده برای ثبت نام در رشته‌های مورد نظر به سایت های مربوطه مراجعه کنند.

امیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ظرفیت دوره‌های دکتری حرفه‌ای (پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی و داروسازی) در مرحله تکمیل ظرفیت که از نمیه دوم دی ماه شروع خواهد شد بسیار محدودخواهد بود.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد عنوان کرد: در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد نیز حدود ۶۰ هزار ظرفیت تعیین شده است. که با مراجعه به دانشگاه‌های مورد نظر رشته خود را انتخاب کنید.

پذیرش محدود

شاهانی خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش برای دوره‌های کارشناسی با آزمون محدود است اما در دوره‌های کارشناسی بدون آزمون محدودیتی وجود ندارد. برای ثبت نام بدون کنکورکارشناسی با مراجعه به سایت های مربوطه هر دانشگاه به صورت آنلاین ثبت نام اولیه را انجام داده و بعد در تاریخ های مندرج در سایت دانشگاه با مراجعه حضوری ثبت نام خود را تکمیل می‌کنید.

وی در خصوص داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت گفت: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی و کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت خواهند بود.

همچنین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب حداکثر ۲۰ رشته و محل متناسب با مجموعه امتحانی خود بوده و داوطلبان رشته‌های با آزمون سراسری هم می‌توانند متناسب با گروه آزمایشی که در آزمون آن شرکت نموده‌اند حداکثر تا ۲۰ رشته/محل را انتخاب نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا