Skip to content

عدم کاهش ظرفیت دوره‌های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

ظرفیت دوره‌های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه از عدم کاهش ظرفیت دوره‌های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد خبر داد. معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه در دوره‌های ارشد و دکتری کاهش ظرفیت ندارد.

ظرفیت دوره‌های ارشد و دکتری دانشگاه آزادعلیرضا رهایی در ادامه افزود: در سال قبل به دلیل بعضی ناهماهنگی ها، جو اضطراب و تردید میان داوطلبان ایجاد شد اما امسال با هماهنگی های خوبی که میان دانشگاه آزاد و وزارت علوم به وجود آمد در تمام رشته‌هایی که قبلا پذیرش دانشجو داشتیم و حداقل شرایط لازم را هم دارند مانند قبل پذیرش دانشجو داریم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تاکید‌کرد: در مقطع کارشناسی ارشد نیز مشابه دکتری کاهش ظرفیت نداریم و تعداد عضو هیات علمی مورد نیاز تامین شده است.

شورای برنامه‌ریزی در دانشگاه‌‌ها

رهایی یادآوری کرد: با فعال شدن شورای برنامه‌ریزی در دانشگاه‌‌ها زمینه خوبی برای تهیه برنامه‌های جدید، مهارتی و بین رشته‌ای در واحدهای دانشگاهی فراهم شده است.

وی افزود: تحولات بزرگی به خصوص در حوزه تحصیلات تکمیلی در پیش است. دانشگاه آزاد در سال‌های آینده یکی از دانشگاه‌های بزرگ تخصصی در کشور خواهد‌بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد در پایان گفت: در علوم انسانی با ایجاد گروه‌های برنامه‌ریزی علوم انسانی، علوم اجتماعی و رفتاری برنامه‌های موجود بازنگری شده و برنامه‌های جدیدی تدوین خواهد شد و در این زمینه با شورای تحول علوم انسانی نیز کاملاً هماهنگ خواهیم بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا