Skip to content

ابلاغ بخشنامه فراخوان جذب اعضای هیات‌علمی دانشگاه آزاد

علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه از ابلاغ بخشنامه فراخوان جذب اعضای هیات‌علمی دانشگاه آزاد خبر داد. بخشنامه فراخوان جذب اعضای هیات‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای سال ۱۳۹۷ در هیات رئیسه این دانشگاه به تصویب رسید.

علیرضا رهایی با بیان اینکه بخشنامه فراخوان جذب سال ۱۳۹۷ اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد از امروز به استان‌ها ابلاغ می‌شود، گفت: این فراخوان تنها در سطح دوره دکتری تخصصی انجام خواهد شد.

اعضای هیات‌علمی پزشکی و غیرپزشکیجذب اعضای هیات‌علمی دانشگاه آزاد

وی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد باید براساس میزان نیاز به اعضای هیات‌علمی پزشکی و غیرپزشکی با مراجعه به سایت sajed.iau.ir اعلام نیاز کنند، گفت: بعد از نیازسنجی و وارد کردن لیست اعضای هیات علمی موردنیاز به سامانه، با تایید معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و ریاست واحد دانشگاهی، این موضوع عملیاتی شده و فرآیند مربوط به آن در بخش هیات‌علمی به انجام می‌رسد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد یادآوری کرد: هیات اجرایی جذب باید براساس شاخص های نسبت استاد به دانشجو در واحد دانشگاهی استان، منطقه و دانشگاه، نیاز خود به اعضای هیات علمی را استخراج و اعلام کند.

رهایی در پایان گفت: مراحل بعدی و ثبت‌نام داوطلبان برای جذب هیات‌علمی با توجه به مصوبات هیات مرکزی جذب انجام خواهد‌شد که تاریخ آن متعاقباً اعلام می‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا