Skip to content

همکاری نخبه‌های منتخب معاونت علمی و فناوری با دانشگاه آزاد

علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه خبر از همکاری نخبه‌های منتخب معاونت علمی و فناوری با دانشگاه آزاد داد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد در ادامه گفت: تعداد ۱۰۰ نخبه منتخب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در واحدهای این دانشگاه

معاونت علمی و فناوری با دانشگاه آزاد

 فعالیت خواهند کرد.

علیرضا رهایی گفت: در راستای توسعه علمی و ارتقا جایگاه دانشگاه، برنامه همکاری تنگاتنگی با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به منظور جذب نخبگان پیش‌بینی کرده‌ایم.

همکاری نخبه‌های منتخب معاونت علمی و فناوری با دانشگاه آزاد

وی با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با بررسی مشخصات دانش‌آموختگان ایرانی ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان از آنها دعوت کرده تا برای همکاری‌های علمی در یک دوره زمانی محدود – که قابل تمدید است – به کشور مراجعه نمایند، افزود: تعداد قابل توجهی از این افراد که جزو نخبگان کشور هستند در قالب دوره‌های پسادکتری به کشور مراجعه کرده و در دانشگاه‌های مهم و برتر کشور مشغول فعالیت هستند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این افراد به مدت ۱ سال حقوق خود را از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری دریافت و دانشگاه‌های کشور متناسب با پتانسیل این افراد امکانات و گرنت تحقیقاتی در اختیار آنها قرار می‌دهند.

رهایی با بیان اینکه براساس تصمیم‌گیری انجام‌ شده در دانشگاه آزاد تعیین شد ۱۰۰ نفر از این افراد نخبه در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد همکاری آموزشی و تحقیقاتی خود را آغاز نمایند، افزود: فهرستی از رشته‌های مورد نیاز در اختیار معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری قرار می‌گیرد تا بعد از معرفی این افراد، مشخصات و توانایی‌های علمی آنها برای ایجاد زمینه همکاری در اختیار واحدهای دانشگاه آزاد قرار گیرد.

وی در انتها تاکید کرد: از میان افراد نخبه مطرح‌ شده در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تعدادی به عنوان عضو هیات علمی در واحدهای دانشگاه آزاد مشغول فعالیت می‌شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا