Skip to content

ابلاغ نحوه ارائه نمره آزمون زبان مقطع دکتری دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد از ابلاغ نحوه ارائه نمره آزمون زبان مقطع دکتری دانشگاه آزاد خبر داد. بخشنامه «زمان و نحوه ارائه نمره آزمون زبان خارجی برای دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد» ابلاغ شد.

به نقل از دانشگاه آزاد، در این بخشنامه آمده است: باتوجه به اهمیت استفاده از منابع بین‌المللی در آموزش و پژوهش دوره دکتری، مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای ارزیابی به موقع نمرات زبان خارجی دانشجویان از شروع دوره آموزشی دانشجو صورت گیرد.

آزمون زبان مقطع دکتری دانشگاه

نمره آزمون زبان مقطع دکتری دانشگاه آزاد

برای سال‌های ۹۷ و ۹۸ دانشجویان مقطع دکتری می‌توانند در صورت حصول سایر شرایط به صورت استثنائی و قبل از کسب حد نصب نمره زبان، در آزمون جامع شرکت نمایند.

قبولی در آزمون جامعهم چنین در صورت قبولی در آزمون جامع، نتیجه این آزمون تا حداکثر ۶ ماه بعد، به شرط قبولی در آزمون زبان و کسب حد نصاب لازم اعلام خواهد‌شد. در غیر این صورت، قبولی در آزمون جامع نیز کان لم یکن خواهد شد.

آزمون زبان مقطع دکتری دانشگاهدانشجویان می‌توانند در آزمون‌های ماهیانه زبان مرکز سنجش و پذیرش و یا سایر آزمون‌های زبان مورد قبول دانشگاه مطابق مصوبه جلسه ۲۴۶ مورخ ۱۲ دی ماه ۱۳۹۶ شرکت و نمره قبولی کسب نمایند و یا با شرکت در دوره آموزشی زبان مرکز سنجش و پذیرش (در سه بخش ۶ هفته ای) و به شرط کسب حد نصاب ۳ آزمون مربوطه، برنامه آموزشی خود را دنبال نمایند.

دفاع از پیشنهاد رساله دکتری منوط به طی تمامی مراحل فوق است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا