Skip to content

اعتراض استادان بورسیه دانشگاه آزاد به طرح سربازی

روابط عمومی دانشگاه آزاد از اعتراض استادان بورسیه دانشگاه آزاد به طرح سربازی خبر داد. برخی از اعضای هیات علمی بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردند به دلیل عدم تخصیص سهمیه طرح سربازی هیات علمی از سوی ستاد‌کل، با مشکل مواجه شده و نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

اعتراض استادان بورسیه دانشگاه آزاد

حدود ۶۰ نفر از اعضای هیات علمی بورسیه دانشگاه آزاد به دلیل اینکه امسال به این دانشگاه سهمیه «طرح سربازی هیات علمی» اختصاص نیافته، دچار مشکل شده‌اند. این اعضای هیات علمی تا یک تیرماه سال ۱۳۹۷ بیشتر فرصت نداشته و بعد از این تاریخ اعزام خواهند‌شد.

یکی ازاعضای هیات علمی بورسیه دانشگاه آزاد گفت: اعضای هیات علمی بورسیه بر اساس قانون می‌توانند از «طرح سربازی هیات علمی» استفاده کنند و با دادن تعهد این طرح را طی می‌کنند.

عدم تخصیص «طرح سربازی هیات علمی»

وی در ادامه گفت: تا سال قبل این طرح براساس سهمیه ای که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اختصاص می یافت، اجرایی می‌شد و مشکلی نیز وجود نداشت ولی در سال ۱۳۹۷ به دلیل عدم اختصاص این سهمیه به دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیات علمی بورسیه دچار مشکل شده‌اند.

این بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی در انتها ادامه داد: اکثر این اعضای هیات علمی، متاهل بوده و این مساله که ملزم هستند، به صورت یک سرباز عادی و بدون استفاده از هر گونه تسهیلاتی به سربازی اعزام شوند برای آنها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا