Skip to content

استخدام ۳۸ عضو هیات علمی قراردادی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات

۳۸ عضو هیات علمی قراردادی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات پیمانی شدند. ۳۸ عضو هیات علمی قراردادی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضو هیات علمی پیمانی به استخدام این واحد دانشگاهی درآمدند.

به نقل از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، ۳۸ عضو هیات علمی جوان این واحد دانشگاهی که پیشتر به صورت قراردادی با

38 عضو هیات علمی قراردادی دانشگاه آزاد

 این واحد همکاری می‌کردند، به عنوان عضو هیات علمی پیمانی به استخدام واحد علوم و تحقیقات درآمدند و احکام آنها در آئینی با حضور قائم‌مقام واحد اعطا‌شد.

وضعیت همکاری جمعی از اعضای هیات علمی واحد علوم و تحقیقات که به مدت بیش از یک سال به صورت قراردادی با این واحد دانشگاهی همکاری کرده و وضعیت استخدامی آنها در سال‌های قبل تعیین تکلیف نشده بود، در ماه‌های پایانی سال ۹۶ به دستور دکتر فرهاد رهبر مورد بررسی قرار‌گرفت.

در اواخر سال ۹۶ تعدادی از اعضای هیات علمی قراردادی واحد علوم و تحقیقات که به مدت ۲ تا ۴ سال قراردادی بوده و قرارداد آنها هر ساله تمدید می‌شد و هیچ نوع تعیین تکلیفی برای پیمانی و رسمی شدن و یا قطع همکاری با آنها در سال‌های قبل صورت نگرفته بود، تعیین تکلیف شدند.

اعضای هیات علمی علوم تحقیقات تعیین تکلیف می‌شوند

قاسم عموعابدینی قائم‌مقام واحد علوم و تحقیقات گفت: تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۷ تمامی ۱۷۰ عضو هیات علمی که در این روند قرار گرفته‌اند، تعیین تکلیف می‌شوند.

وی در ادامه افزود: تعداد قابل توجهی از این اعضای هیات علمی، جوانانی بودند که دارای طرح‌های پژوهشی، ثبت اختراع و مقالات با کیفیت عالی بودند اما تعدادی نیز که با وجود اینکه ۳ سال است هیات علمی این واحد همکاری دارند اما انتظار بیشتری برای فعالیت‌های علمی و دانش بنیان وجود دارد.

کرم‌اله دانشفرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات گفت: درحال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی شعب جدید واحد علوم و تحقیقات در استان‌ها هستیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا